Am gasit azi, poza asta! Nici nu va imaginati cat de mult m-am bucurat :D.

Imi doream demult sa am o poza de la « Alice in tara minciunilor » si chiar nu gasisem pe nicaieri. Prima data cand am fost sa vad spectacolul nu mi-am luat aparatul foto la mine, iar a doua oara cand am vrut sa merg, s-a anulat.

Spectacolul a fost pus in scena de catre studentii de la UNATC, Simona Deaconescu fiind coregrafa (care btw a facut super treaba). Desi la inceput am fost sceptica in privinta prestratiei, pe parcurs mi-am dat seama ca avem super talente. In timpul spectacolului am trecut prin toate starile posibile.

Pentru mine, este cel mai frumos spectacol pe care l-am vazut in ultimii 5 ani.

Am iesit din sala fara sa ma gandesc pe unde merg, imi tremurau mainile si nu mai puteam vorbi,…erau cativa care si plangeau.

Am ramas cu totii in fata facultatii cateva zeci de minute, sa ne revenim…a fost superb!

Daca aveti ocazi vreodata sa mergeti sa-l vedeti, nu ezitati!

Inca imi mai suna in minte: « esti un sarpe », « e nebuna »,  » sa i se taie capul », « eu sunt Alice »…

In rest eu sunt bine, azi am primit o cana Jacobs cadou. Mai aveam una, tot cadou  si tot Jacob(alt model), de la un coleg, pe care am primit-o in prima zi de munca cand nu aveam cu ce bea apa :P. Daca mai stau pe aici, imi fac zestre :)))) .